Sa mesterim cu Simo

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Varf de pom



     Ei bine, de mult timp imi doream sa am in varful bradutului de Craciun un ingeras. Cum deja m-am gandit cum o sa decorez bradutul anul acesta, am zis sa incep cu decorarea varfului.

    Am inceput cu un con din carton tip duplex, am prins aripile de con, i-am pus un ciucure pe post de cap, l-am pictat in alb cu acoarela si l-am invelit in tul.


    Apoi, cateva detalii: fundita aurie, aura si cateva paiete aproape de baza conului iar ca ultim detaliu putin sclipici auriu(care din pacate nu se prea vede). 

  Acesta e ingerasul de pus in varful bradului:



     Pentru ca am facut decoratiunea si mi-e tare draga, am decis sa particip la concursul Cizmulita mosului de pe blogul Clubul Magic.

     Ce ziceti, cum vi se pare decoratiunea mea? :)

Va pup cu drag!



4 comentarii:

  1. Foarte frumos ingerasul; imi place foarte mult. Felicitari si succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am uitat cine a facut ingerasul foarte frumos felicitari Simonica Arata f. bine.Ai avut o idee formidabila utilizand ciucurele si imi plac mult si aripioarele Am sa ma uit si la alte postari .Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi, multumesc mult pentru aprecieri! pupici si de la mine

    RăspundețiȘtergere