Sa mesterim cu Simo

marți, 20 noiembrie 2012

Decoratiune



     Nu prea am avut timp pentru mesterit, dar 5 minute tot am gasit pentru voi :) Promisiunea e promisiune si nu trebuie incalcata, nu? :D

     Cum noi la munca bem apa minerala si sticlele de 2.5litri de obicei ajung la cosul de gunoi, am gasit pe net o poza tare dragalasa care mi-a fost sursa de inspiratie.

   Asadar, avem nevoie de:
  • sticla de plastic de 0.5, 1, 2 sau 2.5 litri
  • cutter/cutit si foarfeca
  • culori pentru tehnica windows color

Modul de lucru:

  • se taie fundul sticlei
  • se picteaza dupa imaginatie
  • se lasa sa se usuce 
  • se face gaura pentru agatat si gata!


     O bucata nu va ia mai mult de 5-10 minute de mesterit. Cum vi se pare? Astept parerile voastre!

     Va pup cu drag!


    UPDATE: Cu aceasta lucrare particip la Concursul "Ati pierdut o provocare - Transformarea PET-urilor " de pe site-ul Provocari Verzi :)




2 comentarii:

  1. Ce idee faina:D!!!
    Imi place mult cum le-ai decorat!
    Felicitati si bafta:D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      nu prea ma impac cu desenul dar incerc :D

      Ștergere