Sa mesterim cu Simo

miercuri, 24 octombrie 2012

Cănaci sau ciucuri :)





           Azi invatam cum se fac ciucurii. Imi plac ciucurii, anul trecut am facut si o coronita din ciucurei, care arata cam asa:

Daca va place o sa va explic in alt post cum am facut-o :)


   Si acum modul de creare a unui ciucurel:

Avem nevoie de(foto1):
  • foarfeca cu varfuri ascutite(mai ascutite decat le are foarfeca mea)
  • ata 
  • doua cerculete de aceeasi marime(ale mele dunt din polietilena, dar merg la fel de bine si din carton)

 Mod de lucru:
  • Alegem lungimea firului de ata, circa 30-50 cm, punem ata in cat mai multe randuri(depinde de cat de gros/subtire e firul atei si de gaurile cercurilor)(foto2)
  • Suprapunem cercurile si incepem sa infasuram ata in jurul lor(foto 3,4)
  •  Cand am terminat ata de infasurat, taiem ata pe centrul cercurilor de jur imprejur(tinem cercul bine in mana sa nu se desfaca ata de pe el)(foto 5,6)
  • Taiem 10-15 cm de ata si o introducem in mijlocul cercurilor(foto7)
  • Strangem ata ferm(nu foarte tare pentru ca riscam sa se rupa ata) si ii facem nod(foto7)
  • Tragem usor cercurile de pe ata(foto8)
  • Si...suntem aproape gata, mai trebuie doar sa ciufulim ciucurelul si sa il tundem de firele mai lungi
  • Acum suntem gata, putem sa ne bucuram de mica pufosenie :)
               E mult mai usor decat pare, sper ca ati inteles ceva din explicatiile mele, daca nu, sper ca pozele sa va lamureasca mai bine.

















 

Spor la treaba!


2 comentarii:

  1. Ce tare!!!Am sa fac si eu...De unde ai procurat cerculetele din polietilena???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la colegul de munca :) cercuri mici mai am doua in plus, daca vrei iti trimit :)

      Ștergere