Sa mesterim cu Simo

vineri, 7 septembrie 2012

A sweet...exfoliating soap :)

 

    Pentru ca nu am timp sa ma ocup de provocare, o aman putin :)

   V-a fost dor de un nou proiect home made? :) Mie da, mi-e dor in fiecare zi, si ma oftic ca nu am mai mult timp sa fac ce mi-am propus. Dar sa nu mai pierd timpul si sa va spun ce facem azi. Curiosi? :D

   Azi facem ceva...dulce :) Un sapun de maini exfoliant!

Avem nevoie de:
  • un borcanel sau o cutiuta cu capac
  • zahar
  • sapun lichid
Mod de lucru:
  • umplem borcanelul cu zahar, cam trei sferturi
  • punem sapun lichid, nu prea mult ca nu vrem sa fie prea subtire(ca al meu), ca sa evitam asta amestecam cu degetul sau cu o lingurita pana avem consistenta dorita. Atentie! nu amestecati prea mult pentru ca o sa se topeasca zaharul si nu vrem asta ;)
  • punem capacul si...gata treaba! avem un sapun exfoilant...cam dulce ce-i drept :) dar isi face treaba

   Si la final va "vand"  un pont: in loc de zahar puteti folosi sare, care, pe langa faptul ca e exfolianta mai scoate si mirosurile de ceapa, usturoi, peste asta pentru gospodine :) Dar atentie! daca aveti taieturi, mai bine evitati spalarea cu sapunul din sare pentru ca ustura!

   Astea fiind zise, astept sa imi spuneti daca functioneaza ;) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu