Sa mesterim cu Simo

sâmbătă, 11 august 2012

Day 6 - Write 30 interesting facts about yourself




       Grea treaba, dar incerc :)

  1. Prima mea betie a fost la 2-3 ani, atunci cand am mancat o farfurie plina de visine din visinata :)
  2. Cam tot la varsta asta, intr-o tentativa de a prinde o ratusca, am cazut intr-o groapa plina de kk(fost wc de tara) :) nu vreti sa stiti cum m-a spalat mama cu matura :)) 
  3. Primul sarut a fost la varsta de 13 ani
  4. Mi-a placut un baiat 4 ani, toata viata o sa regret ca nu l-am lasat sa ma sarute :D
  5. Imi place sa fac pe detectiva :)
  6. Cand imi propun ceva, intr-un final reusesc
  7. Imi place sa fiu inconjurata de prieteni
  8. Sunt o romantica incurabila :D
  9. In liceu, am fost sefa de clasa 4 ani :)
  10. Cea mai scurta relatie a fost de...3 ore :))
  11. Cea mai lunga relatie 5 ani si inca continua :D
  12. Am sarutat 9 baieti
  13. Ma fascineaza astronomia
  14. Curiozitatea e marele meu defect
  15. Nu stiu sa innot, dar stiu sa fac pluta pe spate
  16. Ma pasioneaza astronomia
  17. Nu imi place istoria, dar mi-ar place sa fac descoperiri arheologice
  18. As vrea sa invat hindusa
  19. Ma atrag stiintele oculte
  20. Cred in fantome/spirite
  21. Cred ca moartea e doar inceputul altei vieti
  22. Motto-ul meu: Live for today because yesterdays are over and tomorrows may never come…
  23. Iert, dar nu uit
  24. Imi place sa cant, dar nu am voce :)
  25. Imi plac bancurile, dar nu le stiu spune :))
  26. Imi doresc sa am cel putin 3 copii
  27. Ador fotografia
  28. Stiu sa citesc printre randuri
  29. Trebuie sa invat sa ascult mai mult si sa vorbesc mai putin :D
  30. Mi-ar placea sa moderez o emisiune de radio despre iubire,sex, relatii cu sfaturi si raspunsuri 

Pff, greu, dar sper ca m-am descurcat :D

2 comentarii:

  1. Bravo scumpa mea....!!!Chiar te-ai descurcat de minune...La primele doua am ras de ma durea burta :D Esti o scumpa stiai???Vezi raspunzand la provocare ajungi sa te cunosti mai mult pe tine insati si in acelasi timp sa te faci cunoscuta asa cum esti...Si crede-ma ca cel putin eu cred ca esti SUPER!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, draga mea!!! m-ai facut sa rosesc :"> daa, imi place ca prin intermediul provocarii ma (re)descopar. multumesc mult pentru incurajari si cuvintele frumoase :* meritul cel mare e al tau, daca nu ma incurajai la inceput, acum sigur nu scriam pe un blog. Multumesc mult mult de tot :*:*:*

      Ștergere