Sa mesterim cu Simo

sâmbătă, 11 august 2012

Day 5 - A time you thought about ending your own life




    Am avut de-a lungul anilor acest gand dar nu dura mai mult de 5 secunde pentru ca tot timpul ma gandeam la ai mei, cat ar suferi si pentru ca intotdeauna mi-am imaginat(poate ca sunt egoista) ca vom muri impreuna, nu unul inaintea celorlalti. De ce? Pentru ca fiecare ar lasa in urma multe persoane cu inimile sfasiate de durere.
   Niciodata gandu sinuciderii nu a fost unul real, niciodata nu am avut aceasta intentie poate si pentru ca mi-e frica de durere(da, daca de exemplu vrei sa te sinucizi aruncandu-te de la etaj, si nu mori, ce faci? stai si te chinui cu coaste, maini, picioare rupte...auch, nope, sinuciderea nu-i pentru mine :) ) sau cel mai probabil pentru ca mi se pare cel mai mare gest de lasitate, mai mult de cat atat, ce drept avem noi sa ne luam viata, a noastra sau a celor din jur? Dumnezeu ne-a dat-o, doar el ne-o poate lua atunci cand considera de cuviinta.
   

Viata e prea frumoasa, de ce sa nu ne bucuram de ea???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu