Sa mesterim cu Simo

marți, 3 aprilie 2012

Ooo, mo-de-li-no...

 Va mai aduceti aminte de jucariile Modelino?

   Sunt usor de facut,doar ca atunci cand se sparg fac ceva mizerie, de ce? O sa va spun la sfarsit, dar cred ca o sa va dati seama dupa ce vedeti de ce anume aveti nevoie :)

Aveti nevoie de:
- balon sau baloane
- lingura
- faina
- palnie
- un bat de frigarui sau coada unei lingurite
- ata
- foarfeca
- carioca

Mod de lucru:

   Se ia una bucata balon,se umfla putin(pentru a se largi un pic) se pune piciorul palniei in balon si cu ajutorul unei lingure se adauga faina in palnie.Ca sa va fie mai usor impingeti cu batul de frigarui pentru ca faina sa se indese in balon. Cand s-a umplut balonul, se face nod balonului. Se face un ciucur din ata(de preferat ceva mai groasa, nu papiota) si se leaga sau se lipeste de nodul facut balonului. Se deseneaza ochii, gura si nasul :)

  Ps.Aveti grija pentru ca atunci cand se sparg, faina o sa se cam imprastie :)


Spor la mesterit! :)

2 comentarii:

  1. cand eram mai mic , am avut si eu unul .... l-am luat de la un targ si pana am ajuns acasa , l-am spart din greseala in taxi .... Am umplut masina saracului taximetrist !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      ce tragedie era cand se spargeau, tare rau imi parea :)

      Ștergere