Sa mesterim cu Simo

vineri, 30 martie 2012

Suport lumanari :)

  Pentru ca nu aveam pe ce pune suportul de lumanari m-am gandit sa caut ceva care sa ma ajute in aceasta privinta. Mi-am adus aminte ca am o banala sticla de apa de gura, asa am ajuns sa o transform intr-o baza pentru suportul de lumanari.

 Am avut nevoie de:
- o sticla de plastic
- nisip
- banda de izolat alba si neagra(orice culoare va place)
- marker

   Am umplut sticla cu nisip(l-am luat din fata blocului, era adus pentru joaca copiilor din scara,shhh :) ), am imbracat sticla cu banda izolatoare alba apoi cu cea neagra am facut dungi orizontale. Am facut cateva floricele cu markerul si gata baza suportului :)
   Suportul de lumanari l-am luat dintr-un second hand cu 2 lei :)




  Ce ziceti, va place? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu