Sa mesterim cu Simo

luni, 19 decembrie 2016

2 Produse care m-au cucerit


                  Buna dragilor! Nu am mai scris de muult timp dar uite ca azi revin sa va dau doua ponturi :) 


            Vreau doar sa va spun ca am descoperit 2 produse minune daca pot sa le zic asa :) 


           Sprayul anticalcar de la Sano a facut minuni cu cada noastra. Dupa ce am incercat o gramada de produse de curatat fara rezultat, ei bine cu sparyul asta, toata treaba s-a rezolvat in 5 minute






         Si crema de galbenele Maria Treben. Ieftina si buna! O mai sterg cateodata cu servetele umede pe micuta mea si apoi aplic un strat subtire de crema si nu se irita. Sau daca e rosie putin, o dau cu crema si dispare roseata foarte repede.




                M-am gandit sa va spun, poate va sunt de folos si voua :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu